• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud

Piratenpartij

voor een vrije informatiesamenleving

Donaties Piratenpartij 2025
0
1000
2000
3000
4000
5000
Gedoneerd: € 622
Klik hier
10/6
  • Home
  • Doe mee!
    • Nieuwsbrief
    • Forum
    • Blogs
    • Contact
      • Contact
      • Praten met Piraten
      • Maillijsten
    • Kalender
    • Praten met Piraten
    • Wiki
    • Campagne 1 minuut
    • Word lid
  • Word lid
    • Word lid
  • Programma
    • Verkiezingsprogramma TK2023 →
    • Archief Partijprogramma’s
    • Onze standpunten
  • Doneer
    • Doneren
  • Bestellen
    • Promotiemateriaal
    • Flyers
    • Downloads
  • Over ons
    • Bestuur
    • Achtergrond
    • Regionaal
    • Internationaal
    • Wetenschappelijk Bureau
    • FAQ
  • Contact
    • Contact
  •  

Cross Media Café Behind the Filter Bubble met Matthijs Pontier en Rico Brouwer

9 januari 2017 door Jos Sanders

Calendar
Tickets
Voeg toe aan agenda
  • Voeg toe aan Timely agenda
  • Voeg toe aan Google
  • Voeg toe aan Outlook
  • Voeg toe aan Apple Agenda
  • Voeg toe aan andere agenda
  • Export to XML
Klik om kaart te tonen
Wanneer:
31 januari 2017 @ 14:00 – 17:00
2017-01-31T14:00:00+01:00
2017-01-31T17:00:00+01:00
Waar:
Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid
Media Parkboulevard 1
• 1217 we Hilversum
Nederland
Contact:
Monique van Dusseldorp
Email
Website activiteit
Actie voeren Bijeenkomsten

Namens de Piratenpartij zullen Matthijs Pontier en Rico Brouwer aanwezig zijn. Dit event wordt live gestreamd op immovator.nl.

Bepalen algoritmes wat we kijken? Wat we stemmen? En hoe werken die mechanismen dan? Tijdens het Cross Media Café op dinsdag 31 januari kijken we naar de Filter bubble. Door filtering en personalisering op het internet raakt wat we zien op internet (bijv. in zoekresultaten) steeds minder divers. De stroom van berichten die we de hele dag tot ons nemen, wordt meer en meer bepaald door ons sociale online netwerk. Als internetter kun je opgesloten raken in een ‘filter bubbel’ waardoor je steeds minder van de werkelijkheid ziet. Wat betekent dit voor journalisten, consumenten en makers van campagnes? Hoe organiseren media bedrijven zich op dit gebied?

Meer informatie over het programma wordt binnenkort bekend gemaakt. Heb je een suggestie voor een spreker of presenteer je graag je eigen product/dienst op dit gebied aan het publiek van het Cross Media Café? Stuur je suggestie naar Monique van Dusseldorp.

met onder andere:

  • Kevin Lamers, Head of Content – Buzzcapture laat zien wat de politieke partijen in Nederland doen op sociale media, en hoe die informatie gebruikt wordt door het ANP
  • Wieland van Dijk, Chef online NRC Media, verantwoordelijk voor de website NRC.nl en medebedenker van NRC’s zakelijke nieuwssite NRC Q. Betrokken bij alle andere digitale uitingsvormen van NRC Media
  • Pieter Haasnoot, co-founder of Publicism – blockchain for good – accelerator social enterprises
  • Rico Brouwer, Campagne coördinator en kandidaat op plek 3 van de Piratenpartij kieslijst voor de Tweede Kamer verkiezingen van 2017
  • Rob Zomerdijk, VP International Business Development Klangoo, een ”magnet audience engagement solution”

Before Footer

Inloggen


Wachtwoord vergeten?
Wachtwoord vergeten
Annuleren

Nieuwe gebruiker

Ingelogde gebruikers kunnen op het forum en reacties plaatsen bij artikelen op onze website.

Nieuwe Aanmelding
  • Contact
  • RSS
  • Statuten
  • ANBI
  • Privacybeleid
CC0 1.0 Universal Public Domain Dedication 2010 – 2025 Piratenpartij Nederland