Na lang zoeken, heeft de Piratenpartij eindelijk per 1 november een landelijk kantoor cq partijbureau op een centrale plek in Nederland gevonden.
Omdat veel Piraten gebruik maken van het openbaar vervoer, waren een centrale ligging en een goede verbinding een vereiste. Daarnaast moest het kantoor de ruimte en mogelijkheid hebben tot het houden van besprekingen en vergaderingen met tenminste 20 personen.
Uiteindelijk is gekozen voor een kantoor aan de Hogehilweg nummer 7K in Amsterdam Zuid-Oost. Treinstation Bijlmer en metrostation Bullewijk liggen op 5 minuten afstand. We kunnen onbeperkt vergaderen en kantoorhouden, ook in het weekend. Extra faciliteiten zijn een beamer en Xerox (kleuren)printer, daarnaast ontbreekt de koelkast ook niet. De komende dagen wordt bekeken wat er op het kantoor zoal nodig is aan pennen, papier en eerste kantoor-behoeften. Floor, bestuursverantwoordelijke voor Organisatie, heeft het kantoor al voorzien van een flip-over en zorgt voor een paar mooie (kunst)planten. Op 9 november vergadert het bestuur fysiek op de nieuwe locatie.
Het nieuwe kantoor zal ook gebruikt gaan worden door de Afdeling Amsterdam en PP Noord-Holland.
We verwachten als bestuur dat het kantoor bijdraagt aan de verdere groei- en ontwikkeling van de Piratenpartij.
Adresgegevens:
Piratenpartij
Hogehilweg 7K
1101 CA Amsterdam
Koen zegt
Nice piraten. Op naar de eerste landelijke zetel!
ALLIOUI, Samir zegt
Met dank aan anonymous: https://www.scribd.com/doc/244982337/Huurcontract-Kantoor-Piratenpartij
Waarom geld uitgeven aan een duur kantoor terwijl we overal en nergens gratis kantoorruimte kunnen krijgen ?!
ALLIOUI, Samir zegt
Hier nog wat informatie over de verhuurder van het pand: http://drimble.nl/dossiers/onderneming-zzp/21219191/veroordeling-evert-jan-p-in-vastgoedfraudezaak.html
Is het bestuur hier van op de hoogte ?
Zo nee: Waarom hebben jullie het huiswerk niet gedaan ?